Counting down - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu Counting down - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu

Counting down

Door: Caresse

Blijf op de hoogte en volg Caresse

01 Maart 2014 | Nederland, Geldermalsen

Zo, toch maar even een blogje aangemaakt! Via dit reisverslag willen we jullie straks enigszins op de hoogte houden waar we zijn, wat we doen en hoe het met ons gaat. Dit zal niet dagelijks zijn, maar wanneer er de tijd en de zin voor is :)

We waren al flink aan het aftellen, maar het komt nu toch wel heel dichtbij.. nog 19 nachtjes slapen en dan begint ons avontuur! De voorbereidingen liggen eigenlijk nooit stil en de zin is nooit weg. Het blijft spannend, maar is in positieve zin een nieuwe uitdaging en een ook een hele mooie ervaring.

'Travel is the only thing you buy, that makes you richer'.

Mocht je een e-mail willen ontvangen (als je niet vaak op facebook zit) wanneer er een nieuwe update is, dan kun je je aanmelden voor de mailinglist. Mocht dit niet lukken, geef je e-mail dan even door aan Caresse!

xoxo

• 01 Maart 2014 - 17:22

Lilian:

veel plezier, en niet te veel met dit blog bezig houden, maar gewoon GENIETEN!

• 01 Maart 2014 - 19:59

Caresse:

Nee komt goed Lilian! Wanneer de tijd en zin er is, als we bijvoorbeeld lazy met onze billen op het strand liggen.. kunnen we jullie even jaloers maken! Haha :) Genieten gaan we zeker!

• 06 Maart 2014 - 14:59

Claudia:

ZIN INNNNN!!!

• 06 Maart 2014 - 15:15

Elias :

Geniet er van!

• 06 Maart 2014 - 21:48

Hanneke:

Ik ben het met je mams eens, ga maar genieten...... Once in a lifetime!

• 19 Maart 2014 - 11:01

Yvonne:

Genieten en een koffer vol ervaringen mee terug nemen.....nog één nachtje slapen!

• 21 Maart 2014 - 14:23

Marinus:

Geniet ervan en veel foto's maken kunnen wij ook meegenieten ik wacht met spanning af ......

Caresse

Wij zijn Caresse en Claudia! Van 20 maart tot en met 6 mei zullen wij gaan backpacken door Zuid-Oost Azië (Thailand, Cambodja, Maleisië en Indonesië zijn de gelukkige landen die een bezoekje van ons ontvangen). Voor ons allebei is het de eerste keer dat we zo'n reis gaan maken. Dus super spannend:)! Maar we hebben er heel erg veel zin in! Via waarbenjij.nu willen we onze familie, vrienden en andere nieuwsgierige mensen mee laten kijken met waar we zijn, wat we doen en hoe het met ons gaat... Veel plezier met het lezen van onze bloggies!

Actief sinds 01 Maart 2014