Nog maar 3 nachtjes! - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes! - Reisverslag uit Geldermalsen, Nederland van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes!

Door: Caresse

Blijf op de hoogte en volg Caresse

17 Maart 2014 | Nederland, Geldermalsen

Zo, de tijd vliegt! Terug gekomen van een meiden weekendje met onze vriendinnetjes, maar we hebben geen tijd om bij te komen! Het is nu echt aftellen en tijd voor de laatste loodjes, nog maar 3 nachtjes en we gaan! De laatste dingen voor de backpack pakken, kijken hoe alles er praktisch in past en vooral; niet te veel meenemen! Hele klus als je het gewend bent om een volle koffer met minimaal 5 bikini's mee te nemen ;) Maar, dat is juist het mooie aan deze reis. Overal zit wel een uitdaging in en die pakken we met beide handen aan.

Dan nog even een ander puntje; Skype! We hebben beide een tablet waarop we kunnen skypen en het is natuurlijk altijd fijn als je een tijd van huis bent, je de belangrijke mensen in je leven toch even kan zien! Om het even makkelijk te doen, voor de mensen die willen skypen kunnen jullie mij in ieder geval toevoegen (Caresse) via 'caresseb.', dus met de . er achter.

We zullen beperkt wi-fi hebben en met de 6 uur tijdsverschil zal skypen ook niet altijd gaan (+ we zullen misschien ook te druk zijn met relaxen, mooie dingen bekijken en rondreizen), mocht het niet lukken dan zijn we na 6,5 week weer terug.. maar if you'll never try, you'll never know!

We hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in, laat het maar snel donderdag zijn! :)

• 17 Maart 2014 - 23:02

Sarah:

Super leuk mop! Ik snap helemaal hoe je je voelt.
    Awesome avonturen beleven is de bomb! En zonder internet zitten is echt geen straf.
    Zo geniet je vol op van al het moois om je heen.
    X

• 18 Maart 2014 - 09:10

Hanneke:

Wat een spanning zullen jullie hebben.....ik ken mijzelf....en volgens mij is het bij Claudia niet anders (perfectionisme) Caresse ken ik daar niet goed genoeg voor.
    Claudia: laat straks de touwtjes vieren en geniet van de mooie weken die jullie tegemoet gaan.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

Caresse

Wij zijn Caresse en Claudia! Van 20 maart tot en met 6 mei zullen wij gaan backpacken door Zuid-Oost Azië (Thailand, Cambodja, Maleisië en Indonesië zijn de gelukkige landen die een bezoekje van ons ontvangen). Voor ons allebei is het de eerste keer dat we zo'n reis gaan maken. Dus super spannend:)! Maar we hebben er heel erg veel zin in! Via waarbenjij.nu willen we onze familie, vrienden en andere nieuwsgierige mensen mee laten kijken met waar we zijn, wat we doen en hoe het met ons gaat... Veel plezier met het lezen van onze bloggies!

Actief sinds 01 Maart 2014