Koh Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu Koh Phi Phi - Reisverslag uit Ko Phi Phi Don, Thailand van Caresse Claudia - WaarBenJij.nu

Koh Phi Phi

Door: C&C

Blijf op de hoogte en volg Caresse

25 Maart 2014 | Thailand, Ko Phi Phi Don

Zo, daar zijn we weer! Onze eerste kleine kater is een feit, het oh zo mooie Koh Phi Phi waar we nu 3 dagen zijn geweest, blijkt een echt party eiland te zijn. Op straat kun je emmers kopen met coacktails voor €4, er is een barstreet en er zijn strandtenten waar ze er niet moeilijk over doen het volume flink op te schroeven. Er wordt door vuurhoepels gesprongen, touwtje gesprongen met een brandend touw en spannende vuurshows gegeven. Wij hebben ons er maar niet aan gewaagd en alles vanaf een veilige afstand bewonderd. Maar dit was gisteravond, even terug naar onze eerste dagen op Koh Phi Phi. Vergeleken met Phuket is dit een waar paradijs, de zee is blauw, het strand is wit, er heerst een echte hippie sfeer en eindelijk komen we andere backpackers tegen. Het is er druk, maar niet vervelend druk. De straatjes zijn klein en je moet uitkijken dat je niet wordt aangereden door een fietser. We hebben met onze backpack door het strand gezwoegd op zoek naar een hostel en hebben gekozen voor het Apache Beach House, een caribisch blauw hostel direct aan het strand. We konden 's ochtends direct het strand op en de zee in rollen. Tenminste, als het geen eb is. De zee trekt zich 's nachts vele meters terug, als je gahat zwemmen kun je na ongeveer 200 meter nog gaan staan als het vloed is. We hebben vooral genoten van het weer, een work-out gehad naar het View Point toe en vanaf daaar vanaf het hele eiland bekeken, aapjes gespot, door de straatjes geslenterd en gister een boottocht gemaakt. We hebben gesnorkeld in Pileh Bay en het prachtige strand van Maya Bay bewonderd (bekend uit de film The Beach). Diy typend zitten we in een idyllisch strandtentje met prachtig uitzicht op de zee, wachtend op ons ontbijtje. We zijn net uitgecheckt en kunnen nog een dagje op het strand vertoeven, vanmiddag om half 4 gaan we met de boot naar Krabi. Vandaag zijn we dus met zijn 5en, naast Backie en Packie reist Kater ook gezellig mee. We hebben bsloten om Gerrie de kakkerlak maar in de badkamer achter te laten, want met z'n 6en reizen is ook eigenlijk niet te doen. Oh, daar is ons ontbijtje, tot de volgende post!

• 25 Maart 2014 - 06:26

Amanda:

Heeeerlijk meiden! Genioeetteenn!

• 25 Maart 2014 - 07:03

Lex:

Klinkt allemaal erg lekker Cressssje!!!
    Geniet er maar heerlijk van en vergeet niet heel veel foto's te maken he!!!

XxX Lex

• 25 Maart 2014 - 07:07

Joyce:

Woehahhaha! Kater en Gerrie!
    Gekke meiden :D

• 25 Maart 2014 - 08:14

Sarah:

Haha in hoorde al van een vriendin die op Koh toa was dat koh phi phi nogal o o cherso is haha!

Veel plezier op de volgende bestemming. :)

• 25 Maart 2014 - 08:14

Eli Van Mourik:

Hallo dames,

Wat leuk om jullie verslagen te lezen. Nog heel veel plezier (maar dat zal vast wel gaan lukken) en doe voorzichtig. Ik kijk uit naar jullie volgende verslag.

Groeten Eli

• 25 Maart 2014 - 08:38

Gea:

Klinkt fantastisch allemaal, wel zielig voor Gerrie maar goed waarschijnlijk zou ze ook heimwee krijgen naar haar badkamer.......kijk al uit naar jullie volgende verslag.Veel plezier Xx

• 25 Maart 2014 - 09:07

Gaby:

Cares! Wat onwys gaaf om dit te lezen! Geniet ervan mop en maak er nog een paar topweken van! Kusjes Gaby

• 25 Maart 2014 - 13:36

Marjolijn:

Haha... Dan hoop ik voor jullie dat de kater is vertrokken voordat jullie op de boot moeten;-)!

Dikke kusxxx

• 25 Maart 2014 - 18:26

Marjon:

Hi dames, bedankt voor jullie verslag. Denk veel aan jullie en ben ook een beetje jaloers als ik zo de foto's bekijk. Lieverds geniet ervan. Xx

• 26 Maart 2014 - 15:49

Lisa:

Super leuk om te lezen schat! Klinkt echt waaaauw! Wel een beetje zielig voor Gerrie, maar idd 6 is misschien een beetje teveel van het goede. Genietse ♥♥♥♥

• 26 Maart 2014 - 17:24

Yvonne:

Met veel plezier gelezen en Claudia; waarom heb je de kakkerlak geen Yvonne genoemd ??? (Yvonne -> Feyenoord -> kakkerlak :-). ) Meiden...genieten en Backie en Packie volstouwen met herinneringen x

• 26 Maart 2014 - 20:29

Stephanie:

Ontzettend gaaf om te lezen allemaal zeg, wat hebben jullie al een hoop meegemaakt in deze paar dagen. Geniet is het enige wat ik kan zeggen, kijk uit naar jullie volgende verhaal!

• 26 Maart 2014 - 21:07

Jan Rijnders:

Hoi Cres,

Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Goed zo. Genieten maar.

• 27 Maart 2014 - 00:45

Tristan:

He cress,

Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben :)
    Mis je wel een beetje hoor :P
    Veel plezier

• 27 Maart 2014 - 12:25

Claudia:

Hahaha! Yvonne, de volgende kakkerlak vernoemen we naar jou!! We wachten even een grotere af, deze was zo zielig klein!

Caresse

Wij zijn Caresse en Claudia! Van 20 maart tot en met 6 mei zullen wij gaan backpacken door Zuid-Oost Azië (Thailand, Cambodja, Maleisië en Indonesië zijn de gelukkige landen die een bezoekje van ons ontvangen). Voor ons allebei is het de eerste keer dat we zo'n reis gaan maken. Dus super spannend:)! Maar we hebben er heel erg veel zin in! Via waarbenjij.nu willen we onze familie, vrienden en andere nieuwsgierige mensen mee laten kijken met waar we zijn, wat we doen en hoe het met ons gaat... Veel plezier met het lezen van onze bloggies!

Actief sinds 01 Maart 2014